O nas

W ciągu 20 lat naszej historii, uzyskaliśmy renomę wiarygodnego i stabilnego partnera
z zakresu wyspecjalizowanej produkcji poligraficznej.

POZNAJ NAS LEPIEJ
ZŁÓŻ ZAPYTANIE
pl

Wybierz język :

Po co drukarni certyfikaty, nagrody i członkostwa?

W dzisiejszym świecie, w którym świadomość ekologiczna i dbałość o jakość są coraz ważniejsze, drukarnie muszą stale dążyć do doskonałości. W Preston Packaging doskonale rozumiemy tę potrzebę. Dlatego dbamy o zdobycie i utrzymanie różnorodnych certyfikatów jakościowych oraz uczestniczymy w konkursach branżowych i organizacjach zrzeszających przedsiębiorstwa poligraficzne. Ale po co nam to wszystko i jak Klienci na tym korzystają?

Znaczenie certyfikatów jakościowych

W naszej firmie kładziemy ogromny nacisk na jakość produktów i usług. Posiadanie certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001 potwierdza nasze zaangażowanie w utrzymanie skutecznego i efektywnego systemu zarządzania jakością oraz troskę o środowisko naturalne. Norma ISO 9001 skupia się na optymalizowaniu wewnętrznych procesów w firmie, co poprawia efektywność oraz zapewnia ich powtarzalność. Z kolei norma ISO 14001 koncentruje się na zarządzaniu wpływem organizacji na  środowisko i dążeniu do zrównoważonej działalności. W lutym w naszej firmie miały miejsce audyty certyfikacyjne. Audyty te są dla nas szansą, aby potwierdzić nasze wysiłki w utrzymaniu wysokich standardów, ale jest to również okazja do refleksji nad codziennymi działaniami. Cieszymy się ogromnie, że z wynikiem pozytywnym, bez niezgodności, przeszliśmy audyt recertyfikacyjny na zgodność z normą ISO 9001:2015 oraz audyt II nadzoru na zgodność z normą ISO 14001:2015.

Aby podkreślić nasze zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, od 2018 roku posiadamy certyfikat FSC®. W 2020 roku rozszerzyliśmy certyfikację o nową grupę produktową –  FSC 100%. Dzięki temu posiadamy w swojej ofercie wyroby z każdej grupy produktowej certyfikacji FSC® (FSC 100%, FSC Mix, FSC Recycled). Nasz kod licencyjny to: FSC-C140505. Bardzo cieszy nas także fakt, iż z każdym rokiem rośnie liczba zamówień składanych przez klientów na wyroby z certyfikatem FSC®. Wybierając produkt certyfikowany w systemie FSC® wspierasz odpowiedzialną gospodarkę leśną na świecie. Warto komunikować swoją obecność w systemie FSC®. Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na to, czy produkty są wytwarzane w odpowiedzialny sposób, z poszanowaniem praw człowieka i z troską o środowisko naturalne. Nie musisz posiadać licencji FSC®, aby poinformować o swojej obecności w systemie. Wystarczy, że na zamówionych opakowaniach w Preston Packaging pojawi się informacja o papierze z certyfikatem FSC® (etykietą FSC®) z naszym numerem licencji.

Dla naszych klientów posiadanie certyfikatów to gwarancja wysokiej jakości produktów i usług, ale również świadomość, że ich wybór wspiera odpowiedzialne podejście do biznesu i środowiska. Wzrost zaufania klientów jest dla nas niezmiernie istotny, aby nasza współpraca układała się coraz lepiej.

 

Rola członkostwa w organizacjach branżowych

Przynależność do organizacji branżowych, takiej jak Polska Izba Druku, pozwala nam na aktywną wymianę wiedzy i doświadczeń w branży poligraficznej. Dzięki temu możemy nie tylko poszerzać swoje kompetencje, ale również angażować się w działania promujące rozwój całego sektora. Organizowane przez Izbę spotkania i konferencje stanowią doskonałą okazję do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych oraz promowania wartości zawodu poligrafia. W ramach członkostwa w Polskiej Izbie Druku, wraz z Heidelberg Polska, zorganizowaliśmy spotkanie z młodzieżą z Zespołu Szkół Technicznych w Tarnowie Podgórnym. Były to ciekawe rozmowy o poligrafii, które miały zainteresować młodzież do pracy w drukarni. Stawiamy na promocję branży wśród młodzieży i „odczarowujemy” wizerunek drukarni, jako brudnego miejsca pracy.

 

Wartość nagród w kontekście rozwoju firmy

Otrzymane nagrody i wyróżnienia potwierdzają nasze wysiłki w dążeniu do doskonałości.

W ubiegłym roku wzięliśmy udział w Konkursie Fabryki Przyszłości. Otrzymaliśmy wyróżnienie w Kategorii „Kompleksowa inżynieria zorientowana na klienta”. Od zawsze skupiamy się na zapewnieniu najwyższego poziomu satysfakcji Klientów, ponieważ zależy nam na budowaniu trwałych relacji. Stawiamy na otwarty dialog i wypracowanie rozwiązań spełniających oczekiwania naszych partnerów biznesowych. Wsłuchując się w głosy płynące z rynku, a także rozumiejąc problemy Klientów w pracy z drukarniami, wdrożyliśmy w naszej organizacji system CLOUDFLOW®. Naszym celem jest uczynienie współpracy jak najbardziej efektywną i przyjazną. Ten krok stanowi jedynie część naszego podejścia do obsługi Klientów, które opiera się na dostarczaniu jak największej liczby pozytywnych doświadczeń. Dzięki systemowi CLOUDFLOW® możemy lepiej komunikować się z naszymi Klientami, a to pozwala nam jeszcze skuteczniej realizować przyjętą filozofię współpracy. Nasze podejście zostało docenione w Konkursie organizowanym przez Fundację Platforma Przemysłu Przyszłości. To dla na niesamowita satysfakcja, że nasze wysiłki zostały zauważone. Chcemy też, aby nasi partnerzy widzieli pozytywne zmiany, które wprowadzamy z myślą o komforcie współpracy.

Dwa lata z rzędu otrzymaliśmy także nagrodę w konkursie Art of Packaging, który docenia kreatywne i perfekcyjnie wykonane opakowania. Jedną z tych nagród otrzymaliśmy za nasz projekt Sample book – wzornika dla Klientów, w którym pokazujemy różne możliwości uszlachetnień. Po ponad dwóch latach od pierwszego wydania jesteśmy przekonani, że pomysł na ten materiał był strzałem w dziesiątkę. Nasz sample book nie tylko pomaga naszym Klientom w podejmowaniu decyzji, ale także nam samym w prezentowaniu różnych wykończeń. Poligrafia to dziedzina, która oferuje niemalże nieograniczone możliwości, a my pragniemy sprostać Waszym oczekiwaniom, nie tylko opowiadając o technologiach, ale przede wszystkim pokazując je w praktyce.

Wyróżnienia w konkursach branżowych, takich jak Konkurs Fabryki Przyszłości czy Art of Packaging, nie tylko budują nasz prestiż, ale również stanowią dowód uznania naszych klientów i ekspertów z branży.

 

Co certyfikaty i nagrody oznaczają dla Klientów?

Dla naszych klientów posiadanie przez nas certyfikatów i otrzymane nagrody to nie tylko symboliczne potwierdzenie naszego profesjonalizmu. To przede wszystkim dodatkowa pewność, że wybierają partnera biznesowego, który kładzie nacisk nie tylko na jakość dostarczonych produktów, ale także na ochronę środowiska i zaangażowanie społeczne. Certyfikaty, takie jak ISO 9001 czy ISO 14001, świadczą o naszym systematycznym podejściu do zarządzania jakością i dbałości o środowisko naturalne. Z kolei nagrody i wyróżnienia w konkursach branżowych potwierdzają naszą innowacyjność, kreatywność i doskonałość w branży.

Dla naszych klientów oznacza to, że mogą mieć pewność, iż współpracują z firmą, która nie tylko dostarcza produkty wysokiej jakości, ale również działa zgodnie z wartościami, które są dla nich istotne. Komunikując nasze osiągnięcia i zaangażowanie, budujemy wizerunek zaufanej i odpowiedzialnej drukarni, która stawia na satysfakcję klienta oraz aktywnie angażuje się w rozwój społeczności lokalnej i podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska. Dla naszych klientów oznacza to, że ich wybór nie tylko wspiera ich własne cele biznesowe, ale również przyczynia się do realizacji szerszych wartości społecznych i ekologicznych.

 

Podsumowanie

Posiadanie certyfikatów, nagród i członkostwa w organizacjach branżowych to nie tylko prestiż, ale przede wszystkim potwierdzenie naszych wysokich standardów jakościowych, zaangażowania w ochronę środowiska oraz profesjonalizmu. Dla naszych klientów oznacza to pewność, że są w dobrych rękach i że ich wybór wspiera wartości, które są dla nich ważne. Wybierz partnera, który stawia na budowanie trwałych relacji, i dla którego satysfakcja Klienta jest najważniejsza. Quality Reinvented to nie tylko slogan, ale nasza filozofia w każdym obszarze naszej działalności.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

+48 61 84 20 992

sales@preston.pl

Grzegorz Talkowski

Grzegorz Talkowski

New Business Manager

gt@preston.pl

j. polski

j. angielski

j. niemiecki

Stanisław Karoński

Stanisław Karoński

Dział Sprzedaży

sales@preston.pl

j. polski

j. angielski

j. niemiecki

Małgorzata Ławiak

Małgorzata Ławiak

Customer Service Manager

ml@preston.pl

j. polski

j. angielski