#CustomerService
Wróciliśmy do standardowego czasu realizacji zleceń
W związku z wprowadzonymi usprawnieniami, możemy zaoferować skrócony czas realizacji zleceń. Dzięki podjętym działaniom zwiększającym efektywność naszej pracy oraz zatrudnieniu nowych osób, jesteśmy w stanie realizować zamówienia stałych Klientów szybciej, co – mamy nadzieję – wpłynie pozytywnie na współpracę i przyniesie Państwu większą satysfakcję.
Jednocześnie pragniemy poinformować, że w dniach 24.12.2024 – 01.01.2025 nasza firma będzie nieczynna. Z wyprzedzeniem informujemy o tej przerwie, aby mogli Państwo odpowiednio zaplanować swoje zlecenia. W tym czasie nasz zespół będzie odpoczywał, aby w nowym roku z nową energią kontynuować realizację Państwa opakowań i ulotek.
Prosimy o uwzględnienie tej przerwy w swoich planach, aby terminowość dostaw pozostała na najwyższym poziomie.
Liczymy na zrozumienie i z niecierpliwością czekamy na Państwa kolejne zamówienia!