O nas

W ciągu 20 lat naszej historii, uzyskaliśmy renomę wiarygodnego i stabilnego partnera
z zakresu wyspecjalizowanej produkcji poligraficznej.

POZNAJ NAS LEPIEJ
ZŁÓŻ ZAPYTANIE
pl

Wybierz język :

Biuletyn informacyjny #18 Nowe narzędzie dla Klientów: Panel Klienta w CLOUDFLOW®

#Technologie

Nowe narzędzie dla Klientów: Panel Klienta w CLOUDFLOW®

Transformacja cyfrowa dotyka niemal każdej branży i my również nie pozostajemy w tyle. Od kilku lat pracujemy nad innowacyjnymi rozwiązaniami, które mają na celu optymalizację procesów, aby jeszcze efektywniej realizować Wasze projekty. Od niemal roku nasi Klienci korzystają z systemu CLOUDFLOW® do akceptacji plików, co znacząco skróciło czas obiegu projektów między Opiekunem Klienta, naszym studiem DTP a Wami. Teraz idziemy o krok dalej – Panel Klienta w CLOUDFLOW®. Wiemy, jak ważne są czas i bezpieczeństwo danych w biznesie. Panel Klienta został stworzony, aby usprawnić realizację projektów i ułatwić komunikację.

Co oferuje Panel Klienta?

 

  • Wszystkie informacje w jednym miejscu. Możliwość zarządzania projektami i pełen wgląd w postęp prac 24/7 z dowolnego miejsca na świecie.
  • Łatwość składania zamówień dzięki systemowemu powiązaniu z projektem i zarządzanie zamówieniami z listy zamówień. Dzięki intuicyjnej obsłudze Panelu Klienta, złożenie zamówienia na opakowania czy ulotki zajmie zaledwie kilka kliknięć, co oszczędza czas i eliminuje zbędne formalności.
  • Akceptacja projektów z sygnaturą. Znając rygorystyczne wymagania branży farmaceutycznej, Panel Klienta umożliwia
    akceptację projektów z sygnaturą, spełniając tym samym formalne warunki akceptacji plików dla branży.

Dlaczego warto?

Wdrażając Panel Klienta, dążymy do tego, aby współpraca z nami była jeszcze bezpieczniejsza, łatwiejsza i szybsza. Pragniemy, aby nasze narzędzie nie tylko usprawniało cały proces ale także czyniło
go bardziej przyjaznym dla Was.

Aby ułatwić Wam wdrożenie nowego systemu, przygotowujemy szkolenia online. Wkrótce otrzymacie szczegółowe informacje na ten temat. Czekamy na Wasze wsparcie i odpowiedź zwrotną, który pomoże
doskonalić nasze rozwiązania.

Cieszymy się na dalszą współpracę i mamy nadzieję, że Panel Klienta spełni Wasze oczekiwania.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

+48 61 84 20 992

sales@preston.pl

Grzegorz Talkowski

Grzegorz Talkowski

New Business Manager

gt@preston.pl

j. polski

j. angielski

j. niemiecki

Stanisław Karoński

Stanisław Karoński

Dział Sprzedaży

sales@preston.pl

j. polski

j. angielski

j. niemiecki

Małgorzata Ławiak

Małgorzata Ławiak

Customer Service Manager

ml@preston.pl

j. polski

j. angielski