SKĄD POMYSŁ NA SAMPLE BOOK?
Ten projekt był pewnego rodzaju koniecznością. Po zainstalowaniu nowej maszyny Heidelberg Speedmaster XL 106-7+LYYL, kiedy wdrożyliśmy całkowicie nową technologię, uzyskaliśmy dużo większe możliwości produkcyjne. Pomysł na sample book powstał z potrzeb naszych Klientów. Po rozmowach z nimi doszliśmy do wniosku, że najprostszym i najfajniejszym sposobem będzie danie Klientom do ręki czegoś namacalnego. Czegoś, co realnie pokaże, co możemy robić, jak możemy to robić i jakie są możliwości. To dlatego powstał ten sample book. Żeby nie opowiadać, tylko żeby pokazać.
CO BYŁO NAJTRUDNIEJSZE W TYM PROJEKCIE?
Największym wyzwaniem w projekcie sample book było to, ile zaszło po drodze zmian. Pierwotna koncepcja, którą mieliśmy, po drodze ewoluowała i rozwijała się. I to było największym wyzwaniem. Nie spodziewaliśmy się takiego obrotu sprawy. Ważnym aspektem było opracowanie wszystkiego od strony technologicznej, aby uzyskać spójną całość. Wyzwaniem, ale w bardzo w pozytywnym tego słowa znaczeniu, był dobór technologii i uszlachetnień do poszczególnych opakowań w projekcie. Najtrudniejsze było to, żeby połączyć wszystkie elementy, które mieliśmy z zamyśle i osiągnąć efekt końcowy na jakim nam zależało. Z jednej strony chcieliśmy pokazać Klientom możliwości technologiczne w syntetyczny sposób, ale z drugiej strony także dać Klientom namacalny materiał i narzędzie, które będą mogli używać w swojej codziennej pracy i w pracy ze swoimi Klientami.
JAK OCENIASZ UZYSKANY EFEKT?
Ewa Marcinkowska
„Efekt końcowy świetnie odzwierciedla jakość naszych produktów”.
Mikołaj Kaźmierczak
„Warto było to zrobić”.
Adrian Olejnik
„Dla mnie wybitnie”.
Anna Federowicz
„Ten sample book to doskonała wizytówka drukarni opakowaniowej”.
Stanisław Karoński
„Efekt końcowy jest świetny. Uważam, że to co osiągnęliśmy, jest bardzo dobre. Jesteśmy dumni z tego projektu. Myślę, że ten sample book najlepiej pokazuje to, jakie mamy podejście do jakości i jak ona jest dla nas ważna. Ten materiał pokazuje jakie mamy możliwości technologiczne. Ale w głównej mierze ten sample book jest odzwierciedleniem naszego nowego hasła Quality Reinvented, czyli jest to pokazanie „nowej” jakości. Quality reinvented to właśnie Preston Packaging”.
PODSUMOWANIE
Kluczem nie jest ilość zastosowanych uszlachetnień, ale ich odpowiedni dobór do projektu opakowania. W podjęciu decyzji może pomóc twoje studio projektowe czy drukarnia. Rozmowa, wymiana pomysłów, realna ocena pod względem wykonalności projektu to najlepszy początek współpracy. Prezentacja możliwości za pomocą sample book drukarni, może ukierunkować w doborze uszlachetnień. Pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na fachową pomoc i doradztwo technologiczne. W taki sposób współpracujemy z Klientami, by zapewnić im najwyższy poziom obsługi i wsparcie na każdym etapie projektu.