O nas

W ciągu 17 lat naszej historii, uzyskaliśmy renomę wiarygodnego i stabilnego partnera
z zakresu wyspecjalizowanej produkcji poligraficznej.

POZNAJ NAS LEPIEJ
ZŁÓŻ ZAPYTANIE
pl

Wybierz język :

Opakowania do kosmetyków – trendy na 2021 rok

Opakowania do kosmetyków tworzą niespotykaną okazję do nawiązania kontaktu z klientem. Czy jesteś w stanie opowiedzieć historię produktu poprzez pudełko?

Duża dostępność towarów w dzisiejszych czasach zmusza producentów do tego, aby to, co oferują zdobywało serca czymś więcej niż skutecznym działaniem. Produkt musi również przyciągać potencjalnych klientów opakowaniem, ponieważ kupujemy “oczami”. Ponadto, w ostatnim czasie sprzedaż online znacząco wzrosła, co rzutuje na jeszcze większe znaczenie opakowań w marketingu. Powinny tworzyć wyjątkowe doświadczenia związane z rozpakowywaniem produktu (by tworzyć, również na odległość, pozytywny wizerunek marki). Oprócz tego muszą spełniać praktyczną funkcję, jaką jest zabezpieczenie produktu w transporcie.

Kosmetyki – opakowania dużym “polem do popisu”

Jedną z najbardziej konkurencyjnych i dynamicznie rozwijających się branż pod względem atrakcyjności opakowań jest obecnie branża kosmetyczna. Wpływ na to ma między innymi rozwój marketingu społecznościowego, gdzie swoje miejsce ugruntowali beauty-influencerzy, którzy testują, oceniają i promują produkty. Na sukces kosmetyku składa się również jego opakowanie, ponieważ zachęca do sięgnięcia po pudełko z kremem czy olejkiem i może podkreślać jego charakterystyczne cechy, na przykład skład oparty na naturalnych składnikach, słodki zapach lub pielęgnujące działanie. Jakie trendy w tym zakresie będą panowały w 2021 roku?

Zrównoważony rozwój i ekologia jako główny trend w opakowaniach

Obecnie często stawia się na przyjazność środowisku, ponieważ świadomość społeczeństwa dotycząca ochrony naszej planety rośnie z każdym rokiem. Strzałem w dziesiątkę będą więc pudełka, które są biodegradowalne, a dodatkowo swoim wyglądem będą podkreślać możliwość ich segregacji. Prosty design, surowość oraz barwy i motywy nawiązujące do natury (brązy, beże, zielenie, wzory roślinne) z pewnością przyciągną konsumentów. Doskonale podkreślą również skład kosmetyku, który bazuje na substancjach pochodzenia naturalnego.

Opakowania ekologiczne do kosmetyków

Efekty metalizowane i połyskujące opakowania przyciągają wzrok

Do trendów w opakowaniach kosmetyków na 2021 rok możemy zaliczyć również oryginalność i pomysłowość. Spośród morza produktów na rynku warto się wyróżnić niebanalnym pudełkiem, jakiego nie ma konkurencja. Tektura i papier stwarzają wiele możliwości, więc pomyśl o ciekawym kształcie, naniesieniu folii matowej, połyskującej lub holograficznej czy też wyborze efektownej czcionki w nadrukowanych napisach. Niech kosmetyk rzuca się w oczy i zostanie zapamiętany! Ciekawym efektem może być połączenie kilku rodzai wykończenia, jak np. hotstampingu i UV wybiórczego czy też zastosowanie na opakowaniu różnych struktur pokrycia lakierem.

Opowiedz historię opakowaniem

Stworzenie z grupy kosmetyków spójnej całości stanowiącej kolekcję jest możliwe właśnie dzięki opakowaniom jednostkowym i bez wątpienia będzie to stanowiło trend w 2021 roku. Pudełko z tektury litej to już nie tylko warstwa zabezpieczająca kosmetyk w trakcie transportu, ale przede wszystkim wyróżnik marki. Zachęć klientów do odkrywania kolejnych elementów układanki i stwórz swego rodzaju opowieść na swoich opakowaniach. Może to być na przykład historia o magicznej krainie snów lub o tym, jak być nowoczesną kobietą sukcesu stosując produkty Twojej marki. Storytelling to zdecydowanie topowy trend na 2021 rok!

Znając trendy na 2021 rok, możesz stworzyć projekt pudełek na kosmetyki, który zachwyci konsumentów. Korzystając z usług Preston Packaging możesz wprowadzić go w życie! Wykonamy propozycje tekturowych opakowań z najwyższą starannością i z zastosowaniem solidnych materiałów, dzięki czemu spełnią oczekiwania Twoje i Twoich klientów.

Skontaktuj się z nami

Zainteresowała Cię nasza oferta? Napisz do nas – odezwiemy się!

    * Pola obowiązkowe

    Małgorzata Ławiak

    Małgorzata Ławiak

    Dział Sprzedaży

    ml[-at-]preston.pl

    j. polski

    j. angielski

    Ewa Marcinkowska

    Ewa Marcinkowska

    Dział Sprzedaży

    em[-at-]preston.pl

    j. polski

    j. angielski

    j. niemiecki

    Agnieszka Sierpowska

    Agnieszka Sierpowska

    Dział Sprzedaży

    as[-at-]preston.pl

    j. polski

    j. angielski